23 czerwca 2016

TATKO

Pierwsze co zrobiłam dla Jasia to wybrałam mu najlepszego tatka jakiego mogłam wybrać, dlaczego? może kobieca intuicja? Wiedziałam, że będzie dobrym Tatą od zawsze. Mam nadzieję, że tak zostanie ;) Kiedy patrzę na nich razem, nie raz mam łezkę w oku.

Często porusza się tematy jak bardzo mama jest ważna w życiu dziecka, a rola taty jest również istotna. Nawet najlepsza mama na świecie nie zastąpi roli ojca w życiu dziecka. Dzieci, których ojcowie uczestniczą w ich rozwoju mają niższy poziom lęku, są bardziej pewne siebie, aktywne. Szczęściem dla dziecka jest posiadanie obu rodziców [ale takich którzy się kochają, a nie którzy piją, zdradzają się, okłamują, nie mają do siebie szacunku]. 


To Tata chciał być od samego początku przy narodzinach synka
     Tata przeciął pępowinę
     Tata miał pierwszy synka na rączkach i przyniósł Go mi
     Tata przywiózł nas ze szpitala
     Tata zapisał Jasia w Urzędzie Stanu Cywilnego :)
     Tata pomalował pokoik synkowi
     Tata wstawał w nocy gdy sił nie miałam [czasami ale wstawał ;)]
     Tata opiekował się Jasiem gdy byłam na studiach [ i Jaś był grzeczniejszy niż ze mną]
     Tata jeździł z nami na szczepienia
     Tata nauczył udawać głos indianina 
     Tata - pierwsze słowo Jasia
     Tata ma najwięcej zdjęć z Jasiem
     Tata godzinami może układać klocki z Jankiem
     Tata nauczył schodzić z łóżka i wchodzić na nie
     Tata naprawił rączkę przy skrzynce na narzędzia, gdy Jasio upadł pupą i połamał ;)
     Tata kąpie Jasia 
     Tata nauczył puszczać bańki w wodzie
     Tata zrobił wiele przy Jasiu  i dla Jasia, mogłabym wymieniać i wymieniać...
 

Tata co może zrobić najlepsze dla swojego dziecka to szanować Jego mamę, kochać ją, dbać o nią, w spokojny sposób odnosić się do konfliktów i nieporozumień, to wówczas w przyszłości synowie będą wiedzieć jak mają traktować kobiety, a córki będą wybierały lepszych, traktujących je z szacunkiem parterów.

Dlatego Tata jest tak ważny!!!









Cieszę się, że tu jesteś :) Jeszcze jesteśmy na Facebooku, tam też jest ciekawie i na Insta też ;)
Jeśli post Ci się spodobał napisz komentarz, daj lajka, zostaw po sobie znak, a jeszcze lepiej, gdy zostaniesz tu na zawsze :)

4 komentarze:

  1. To prawda, kochający i zaangażowany w życie rodziny ojciec jest największym skarbem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo idealnych ludzi nie ma, moje zdanie jest takie na miano taty trzeba się starać, bo ojcem każdy może być :(

      Usuń