06 września 2016

COŚ DLA MNIE, TEST LASHVOLUTION - CZĘŚĆ I


25 sierpnia zaczęłam kurację serum pobudzającym wzrost rzęs LASHVOLUTION, w końcu coś dla mnie, mamy. Jak i mnie i Wam należy się trochę luksusu:) Jestem strasznie ciekawa jaki osiągną efekt po całej kuracji. Ich stan nie jest najgorszy, ale jednak po ciąży moje rzęsy nie są takie jak przed. A jak na razie, nie zamierzać wybierać się do kosmetyczki na przedłużenie, zagęszczenie rzęs np. metodą 1 do 1, bo po przeczytaniu kilku recenzji prawdopodobnie rzęsy osłabiają się. A na tym mi nie zależy, wręcz przeciwnie.


Zainteresowałam się serum LASHVOLUTION i oczekuję zadowalających efektów, jak 100%  z nas:) Czy Lashvolution jest dla mnie?


Z czterech pytań
  •  masz rzęsy krótkie z natury?
  • Twoje rzęsy są osłabione wiekiem?
  • Twoje rzęsy są w złej kondycji?
  • po prostu chcesz mieć długie, gęste i mocne rzęsy?

padło dwa razy "tak" :) a wystarczy tylko jedno. Więc jest dla mnie.


Opakowanie zawiera linijkę do pomiaru wzrostu długości rzęs, instrukcję i oczywiście serum do rzęs 3ml. 

Producent gwarantuje, że już po 4 tygodniach stosowania serum, rzęsy będą dłuższe, gęstsze, mocniejsze i bardziej lśniące, a ja zyskam zniewalające spojrzenie. Dzięki wykorzystaniu peptydów, jak również unikalnemu połączeniu substancji aktywnych serum bezpiecznie i skutecznie stymuluje wzrost rzęs. Obecna w recepturze niacyna oraz ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej, stosowane w preparatach przeciwko wypadaniu włosów, zapewniają długotrwałe efekty. Ekstrakt z rumianku działa regenerująco oraz bakteriostatycznie. Lashvolution został również wzbogacony o ekstrakt z zielonej herbaty, który będzie działał tonizująco w miejscu nakładania serum. 


Co ciekawego jest jeszcze napisane na opakowaniu? To, że badania wykazały, że Lashvolution to:
  • 87% dłuższe rzęsy;
  • 80% gęstsze rzęsy;
  • wrażenie bardziej pokręconych i ciemniejszych rzęs;
  • ogólna poprawa kondycji rzęs.

STOSOWANIE:

W celu osiągnięcia najlepszych rezultatów, odżywkę należy stosować codziennie wieczorem. Nakładać ją za pomocą aplikatora na oczyszczoną skórę powieki - u nasady górnych rzęs, jednocześnie chroniąc przed dostaniem się substancji do oczu. Nie aplikując na dolną linię rzęs. Aplikacja serum jest wyjątkowo prosta dzięki specjalnemu pędzelkowi - wystarczy jedno muśnięcie. 


Nakładanie serum nie jest trudne, nakładam go wzdłuż rzęs oraz jeszcze delikatnie rozsmaruję przy nasadzie. Nie szczypie w oczy, nie podrażnia, to prawda co pisał producent. Jest przyjemny dla oczu - a to bardzo ważne. Stosuję od kilkunastu dni systematycznie i mam nadzieję, że nie zapomnę go użyć :)


Zatem działam, za niecałe 3 tygodnie napiszę pierwsze wrażenia po stosowaniu tego specyfiku. Zobaczymy, co to cudo zdziała z moimi rzęsami. Jak na razie podoba mi się, jeśli chodzi o nakładanie, efektów jeszcze nie widać, ale to za wcześnie. Bądźcie czujne, bo i Was czeka niespodzianka... Może nie tylko ja będę mieć zabójcze spojrzenie... Trzymajcie kciuki!!!




A tu link do strony LASHVOLUTION
















Cieszę się, że tu jesteś :) Jeszcze jesteśmy na Facebooku, tam też jest ciekawie i na Insta też ;) Jeśli post Ci się spodobał napisz komentarz, daj lajka, zostaw po sobie znak, a jeszcze lepiej, gdy zostaniesz tu na zawsze :)

16 komentarzy:

  1. No ciekawe czy można osiągnąć AŻ taki efekt jak na pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja jestem ciekawa :) zobaczymy jakie będą efekty :)

      Usuń
  2. Produkt idealny dla mnie :) Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzi się na dłuższą metę. Fajnie by było mieć efekt taki jak na opakowaniu :D Ale troszkę wątpię, aby taki właśnie był. Ogólnie takie produkty są bardzo fajne :) Ja używam Regenerum do rzęs i u mnie się sprawdza. Ale bardzo fajnie, że napisałaś i o tym serum, warto skorzystać :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No też jestem ciekawa efektów. No myślę, że pewnie takich jak na opakowaniu to nie będę miała ;)

      Usuń
  3. Wow, i tak masz długie rzęsy! Ja przedłużam... i tak się do nich przyzwyczaiłam, że nie zrezygnuję, za nic w świecie, ale przydałaby im się regeneracja. Czekam na Twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym zdjęciu akurat pomalowane mam :) ale zobaczymy co specyfik z moich rzęs zrobi :)mam nadzieję, że nie wypadną :)

      Usuń
  4. Ładne masz teraz rzęsy!. oby urosły piękne i zdrowe. Ze szkoły wiem, że niektóre takie produkty mogą zdziałać cuda ale... gdy przestanie się ich używać to rzęsy wypadną. Oczywiście Ci tego nie życzę!. Trzeba tylko uważać i czytać opinie i skład :).
    Ja mam krótkie , rzadkie i cienkie rzęsy. Może kiedyś się skuszę na taką ''kurację'' , na razie myślę, jak zapobiec wypadaniu włosów po porodzie. :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz,że wypadną mi :) Pamiętam jak mi wypadały włosy i to długo, ale mam gęste więc nie przeszkadzało mi to, jedynie fakt, że plączą się po całym domu.

      Usuń
  5. Wygląda zachęcająco, ciekawe czy faktycznie będą takieeee długie :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. na na szczęście rzęsy odpukać to chyba jedyna rzecz na jaką nie mogę narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za test :) Bardzo mi przypadł do gustu chyba spróbuje tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do rozdania na facebooku, może akurat się uda wygrać serum :)
      https://www.facebook.com/JANulkowo/photos/a.1010549639001026.1073741828.1006524372736886/1084043521651637/?type=3&theater

      Usuń
  8. Chyba też muszę zainwestować w coś droższego ;) Teraz używałam regenerum do rzęs i oprócz tego, że przestały mi tak strasznie wypadać nie zauważyłam większej poprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje są z natury długie i gęste, ale nie obraziłabym się gdyby były takie jak na opakowaniu :D może kiedyś spróbuję :D
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń