27 września 2016

LASHVOLUTION - EFEKTY PO 4 TYGODNIACH - CZĘŚĆ II

Tak jak pisałam tutaj dzisiaj opiszę efekty po 4 tygodniach stosowania serum do rzęs LashVolution.  Kuracja serum ma na celu zagęścić i wydłużyć rzęsy. Nie mam w najgorszej kondycji rzęs ale chciałam sama sprawdzić czy coś więcej można z nimi zrobić. Czy mogą być jeszcze dłuższe i gęstsze? Na stan naszych rzęs wpływa wiele czynników m.in. niedokładny demakijaż a jeszcze gorzej jego brak, niewłaściwa pielęgnacja, a nawet to co jemy oraz uszkodzenia mechaniczne.

Rzęsy, zarówno podkreślają urodę oczu jak i spełniają inne ważne funkcje zdrowotne tj. chronią oczy przed dostaniem kurzu i drobinek brudu, które powodują podrażnienia. Rzęsy rosną na brzegach powiek w dwóch lub trzech rzędach. Rzęsy mają swoje fazy wzrostu po których wypadają i są zastępowane nowymi. Mając na celu wzmocnienie rzęs jak i włosów ważne jest by nie zabrakło nam witamin, mikro i makroelementów. Szczególnie ważne są witaminy A i E, witaminy z grupy B, selen, cynk oraz produkty bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 i omega-6. Zarówno przyda się odpowiednia dawka białka, jodu i żelaza - tego brakowało mi w ciąży.



Serum stosuję od 25 sierpnia, zawsze na noc. Nakładam go na linię rzęs a następnie rozsmarowuję  palcem. Konsystencja serum jest odpowiednia, nie jest za rzadka ani za gęsta. Także jego nakładanie jest bardzo proste. Ważne aby nie zapomnieć go użyć :)


Na zdjęciach wyżej widzicie rezultaty po miesiącu kuracji. Rzęsy widocznie zagęściły się i lekko pogrubiły. Delikatnie wydłużyły, lepiej się układają, co odczuwam również przy malowaniu rzęs maskarą. Teraz nie sprawia mi to problemu, lubię je malować i wyglądają rewelacyjnie, jakbym miała doczepione sztuczne rzęsy. Ładnie same się podkręcają i mniej wypadają niż przed kuracją. Przy wewnętrznych kącikach wyrosło kilka małych nowych włosków. Cieszę się, że tak podziałał na moje rzęsy ten specyfik, już nie mogę się doczekać jakie efekty będą po trzech miesiącach stosowania.


Serum do rzęs LashVolution możecie kupić na tej stronie :)






Cieszę się, że tu jesteś :) Jeszcze jesteśmy na Facebooku, tam też jest ciekawie i na Insta też ;) Jeśli post Ci się spodobał napisz komentarz, daj lajka, zostaw po sobie znak, a jeszcze lepiej, gdy zostaniesz tu na zawsze :)

14 komentarzy:

  1. Łał, fajny efekt :) Sama zrobiłabym sobie taką kurację ale przy mojej "systematyczności" kiepsko rokuję wynikom... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rzeczywiście robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowałabym takiej odzywki do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, to na prawdę działa. :) być może sama się skuszę :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze to działa rzeczywiście! rzęsy jak firany:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ciekawy efekt, są ciemniejsze, dłuższe i lekko gęściejsze...super

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój chłopak ma gęstsze rzęsy ode mnie :P Czasem myślę o takiej kuracji. Dzięki za info o tej! Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, zawsze podchodziłam do taki produktów z przymróżeniem oka, a tu proszę... działa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też powtórzę - WOW! Rewelacyjny efekt i to jak szybko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny efekt widzac zdecydowanie, że rzęsy są dłuższe, aż mam ochotę się skusić, bo moje rzęsy co prawda gęste ale niestety krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie zdawałam sobie sprawy, że taki efekt będzie. A jednak...działa, rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetny efekt, ja stosowałam kiedyś Long4Lashes, też dawało radę, jednak po 6 mc przerwałam kurację i niestety rzęsy wróciły do normy. ;)

    OdpowiedzUsuń