20 września 2016

ZASZCZYCONA NOMINACJĄ DO LIEBSTER AWARD

W dniu, kiedy zostałam nominowana do Liebster Award, chodziłam jak cień. Przeziębienie moje i Janka dawało się we znaki, Jasiek zakatarzony, jeszcze sprawiał problemy przy odciąganiu zatkanego nosa "katarkiem" do odkurzacza. A kilka miesięcy temu sam sobie odciągał, jak widać dzieci zmienne są. Ale do sedna, tak jak pisałam, jestem zaszczycona tą nominacją, cieszę się, że zwrócono na mnie uwagę ;) mimo, że tego dnia gdy wszystko mnie irytowało ta wiadomość rozweseliła mój dzień. Aczkolwiek nie jestem zwolenniczką tego typu zabaw, ale tym razem zrobię wyjątek :) Zatem bardzo dziękuję Sabinie z WARSZAMAMKA.PL. Korzystając z okazji, że wczoraj skończyłam 25 lat, mam możliwość odpowiedzieć na kilkanaście pytań, przy czym trochę bliżej mnie poznacie :) przynajmniej troszkę.


Na czym polega Liebster Award?


Nominowany ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań, które zadał nominujący i dodać link do bloga, od którego otrzymał nominację. Następnie typuje od 5 do 11 blogów, które dobrze rokują i zadaje im nowe, wymyślone przez siebie 11 pytań.


Pytania i odpowiedzi od Warszamamka


1. Czy masz codzienny rytuał związany z blogowaniem?

Nie mam, ale zaczynam nad tym myśleć, by dać ze wszystkim radę.

2. Jaka jest wspólna ulubiona bajka Twoja i Twojego dziecka?

Peppa :)

3. Co porabiasz, gdy nie blogujesz?

Prawie jak większość mam :) zajmuję się domem, synkiem, udzielam korepetycji, spotykam się ze znajomymi, spędzam czas z rodziną i najbliższymi.

4. Obcasy czy adidasy?

Wybierając z tych dwóch to jednak obcasy :)

5. Ile czasu dziennie spędzasz w mediach społecznościowych – Facebook, Instagram itd?

Niestety za dużo, to wszystko strasznie wciąga, ale walczę z tym :) tak jak napisałam w pierwszym pytaniu, muszę się zorganizować, by zajmowało to jak najmniej czasu.

6. Ulubiona cecha u Twojego dziecka

Uwielbiam w Jaśku wszystko, ale przede wszystkim lubię to, że jest całuśny :)


7. Jakich atrakcji brakuje Tobie jako mamie np. teatr, randki tylko we dwoje?

Długich wieczornych spacerów we dwoje :)

8. Co najbardziej podoba się Tobie w blogowaniu?

Najbardziej to, że mogę się odprężyć i mieć czas dla siebie. Tak jak pisałam w jednym z moich postów tutaj, jest to chwila tylko dla mnie, dla moich przemyśleń.

9. Gdy widzisz kobietę w ciąży to myślisz…

że chciałabym być znowu w ciąży :)

10. Najdziwniejszy komentarz na Twoim blogu/facebooku

Nie mam.

11. Czy chciałabyś, aby Twojego dziecko w przyszłości prowadziło bloga? 

Jeśli sprawiałoby Mu to przyjemność, to tak.



NOMINACJE JANulkowo:

6. Kluseczka.po.włosku
7. Bo życie to trochę bajka 
 

Pytania od JANulkowo.

1. Co Cię zaskoczyło w macierzyństwie?
2. Najgłupsze pytanie jakiekolwiek usłyszałaś?
3. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
4. Co byś zrobiła, gdybyś mogła zamienić się rolami z partnerem?
5. Gdybym mogła cofnąć czas...
6. Moje ulubione ubranie to...
7. Twój ulubiony serial telewizyjny?
8. Morze czy góry?
9. Czego nauczyło Cię Twoje dziecko?
10. Wolisz organizować przyjęcia czy wolisz być zapraszana?
11. Co lubisz w byciu mamą?

Odpowiedzi możecie umieścić u siebie na blogu lub zostawić w formie komentarza tutaj. Chętnie usłyszę odpowiedzi nie tylko od osób nominowanych :) Zapraszam wszystkich czytelników.

Zdjęcie pochodzi stąd. 









Cieszę się, że tu jesteś :) Jeszcze jesteśmy na Facebooku, tam też jest ciekawie i na Insta też ;) Jeśli post Ci się spodobał napisz komentarz, daj lajka, zostaw po sobie znak, a jeszcze lepiej, gdy zostaniesz tu na zawsze :)


 

22 komentarze:

  1. Też niestety za dużo czasu sędzam w internecie :(
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ciężko też całkiem się odłączyć. Znaczna część życia przeniosła się właśnie do internetu, więc możemy tylko próbować ograniczać czas spędzony na siedzeniu przed monitorem :)

      Usuń
    2. oj tak, ciężko się odłączyć, ale troszkę ograniczyć muszę :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoja odpowiedź na ósme pytanie :)
    Większość blogerów właśnie obecnie prowadzi (bo z pisaniem ma to już niewiele wspólnego) swoje blogi dla kasy, rozpoznawalności w internecie. A czasem bajerują, że dla czytelników.
    Najważniejsze to znaleźć w tym siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! masz rację najważniejsze aby odnaleźć w tym siebie :)

      Usuń
  3. Mi również podoba się bardzo odpowiedź na ósme pytanie :) Też uważam, że prowadzenie bloga to chwila dla nas :) Ja pisząc artykuły na bloga odpoczywam i odrywam się od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. blogowanie daje frajdę, to prawda. w takim razie długiego i przyjemnego blogowania;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja taką spowiedź też mam za sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, że dzieci są bardzo zmienne, a zmiany bywają nieraz bardzo zaskakujące. Także te na plus:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzieci są bardzo zmienne, akurat teraz znów spodobało się Jaśkowi odciąganie katarku :) A najfajniejszą zmianą będzie gdy zacznie przesypiać noce :)

      Usuń
  7. świnka Peppa <3 szkoda, że mój syn jej nie lubi, a ja muszę oglądać w samotności każdy odcinek ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. haha punkt 9 - czasem myślę tak samo.. :D I dziękuję za nominację.:) W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na pytania.:)
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli nie obcasy, ani adidasy, to co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj faktycznie, nie wiem o czym myślałam odpowiadając na to pytanie ;) chyba o szpilkach,a nie obcasach :) nie duży obcas zawszę wchodzi w grę ;)

      Usuń