14 stycznia 2017

LASHVOLUTION - CZĘŚĆ |||

Moja przygoda z serum do rzęs LASHVOLUTION trwała około 4 miesięcy, już opisywałam Wam początek stosowania serum TU  i efekty stosowania po miesiącu TUTAJ. Teraz kolej na kolejny etap. Jakie efekty można uzyskać podczas trzy miesięcznego stosowania tego "cuda"?


Osobiście uważam, że serum się sprawdziło się w 100 procentach na moich rzęsach, na prawdę działa. Co jest bardzo miłym zaskoczeniem, gdyż na rynku jest tak wiele produktów stymulujących wzrost rzęs i ich zagęszczenie, to ten specyfik sprawdza się niesamowicie.


Nie znam kobiety, która nie chciałaby mieć pięknych długich, gęstych rzęs, dlatego z ręką na sercu mogę polecić każdej z nas LASHVOLUTION. Kilka miesięcy temu nawet nie myślałam o takim serum, dlatego gdyby ktoś mi powiedział, że to działa to pewnie bym wyśmiała, bo naprawdę jestem niedowiarkiem, większość dla mnie takich "cudów" jest mało wiarygodne i jedynie robią nam wodę z mózgu 😊 Ale gdy zaczęłam go stosować, zmieniłam zdanie na temat takich wynalazków. Także jeszcze raz się powtórzę, mogę z pewnością go polecić. Cena jak na 4 miesiące stosowania uważam za przestępną, wygórowana nie jest. 

Do stosowania produktu zachęca opis na opakowaniu, że już po 4 tygodniach stosowania serum, rzęsy będą dłuższe, gęstsze, mocniejsze i bardziej lśniące i uzyskamy zniewalające spojrzenie. Dzięki wykorzystaniu peptydów, jak również unikalnemu połączeniu substancji aktywnych serum bezpiecznie i skutecznie stymuluje wzrost rzęs. Obecna w recepturze niacyna oraz ekstrakt z pokrzywy zwyczajnej, stosowane w preparatach przeciwko wypadaniu włosów, zapewniają długotrwałe efekty. Ekstrakt z rumianku działa regenerująco oraz bakteriostatycznie. Lashvolution został również wzbogacony o ekstrakt z zielonej herbaty, który będzie działał tonizująco w miejscu nakładania serum.
Opis jest naprawdę zachęcający, a co jest przy tym najprzyjemniejsze, że opis jest prawdziwy, produkt nas nie zawiedzie. Zatem jeśli macie problem ze swoimi rzęsami, zachęcam do używania tego otóż serum. Więcej o preparacie przeczytacie na moich postach tutaj oraz tutaj, a jeszcze więcej dowiecie się na stronie producenta lashvolution.pl






Cieszę się, że tu jesteś :) Jeszcze jesteśmy na Facebooku, tam też jest ciekawie i na Insta też ;) Jeśli post Ci się spodobał napisz komentarz, daj lajka, zostaw po sobie znak, a jeszcze lepiej, gdy zostaniesz tu na zawsze :)

3 komentarze:

  1. efekt jest super, mocno zauważalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kiedyś slyszałam o działaniu tego produktu, ale zdjęcia mówią więcej. Efekt jest WOW! super, że coś takiego jest i nie trzeba sobie doklejać, tylko rosną nasze naturalne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt *.* żałuję, że nie zmierzyłam rzęs przed rozpoczęciem stosowaniu różnych serum

    OdpowiedzUsuń