31 lipca 2016

TRZY ATRAKCJE NA WAKACJACH Z DZIECKIEM


W tym roku wybraliśmy jednak roztocze, miało być morze ,ale z jazdą naszego synka w samochodzie było za daleko na takie wczasy. Ale i tak jestem mile zaskoczona wyjazdem i każdemu polecam. Wakacje z dzieckiem nie muszą być koszmarem, wystarczy dobre podejście do sytuacji. Każda z nas wie, jak to jest z dzieckiem, ale to nie oznacza, że musimy siedzieć tylko w domu. Nie ograniczajmy się! Jak tylko będziemy mieli możliwość, to co roku będziemy wyjeżdżać, nawet na kilka dni. Taka zmiana przydaje się każdemu - bez wyjątków.

Trochę przerażała mnie myśl pakowania jak zawsze, Jaśka rzeczy zajmują pół samochodu, a przecież trzeba wziąć wszystko, no może nie, prawie wszystko. Ale udało się, spakowaliśmy się bez problemu. A potem to już było z górki ;) Dziecko też odczuwa zmianę otoczenia, nie powiem, że Janek był aniołkiem, ale gdy widziałam jak wiele atrakcji sprawiało Mu radość, to jego kaprysy wybaczałam w sekundę. Oczywiście odpuściliśmy trochę Jasiowi, jak to na wakacjach bywa :)

Miałam opisać jak spędziliśmy każdy dzień, ale stwierdziłam, że Was za nudzę i napiszę co najbardziej podobało się Jasiowi. A dużo nie będę pisała, więcej pokażą zdjęcia :)

1. ZOO W ZAMOŚCIU
Czas spędziliśmy spokojnie na miłym spacerze wśród zwierząt. Janek był zachwycony, a najbardziej podobał mu się tygrys, lew i konik w mini zoo. Spędziliśmy tam około dwóch godzin. Nie omieszkam też wspomnieć, że i tak najlepszą atrakcją był plac zabaw, Janko takiej okazji nie przepuści. Wyrywał się z wózka niesamowicie. Zoo jest super, ale gdyby Jaś był troszkę starszy myślę, że Jego zainteresowanie było by jeszcze większe. Fajną atrakcją dla dzieci jest wypożyczenie wózków na terenie ogrodów oraz przejażdżka konną, dmuchany zamek, park linowy.








2. JEZIORO W KRASNOBRODZIE - RAJ DLA MOJEGO DZIECKA
Pierwszy raz nad jezioro poszliśmy koło godziny 18-tej, woda była dla mnie lodowata, ale Jaś ma po tatku - zimno Go nie ogranicza i jak tylko poczuł wodę pod stopami biegał jak szalony.  Połowę drugiego dnia spędziliśmy na plaży i tu już był w swoim żywiole, kocha wodę, mnie nie słuchał, siadł jedynie na jedzenie, a tak to hasał w te i we w te. Ale coś za coś, w nocy obudził się tylko raz na chwilkę, od dawna tak się nie wyspałam. Dlatego warto wybrać się nad jezioro ze smykiem, basen to nie to samo :)




3. ŚCIEŻKA EDUKACYJNA DINOZAURY W KRASNOBRODZIE
Jaś był prze szczęśliwy, byłam zachwycona tym jak mojemu dziecku się tam podobało. Ostatnio ma fazę na dinozaury i ciągle udaje ich głosy.  Park znajduje się z dala od miasta, ale dojazd jest oznakowany od głównego ronda, ten sam kierunek co do kaplicy św. Rocha. Dla mnie rewelacji tam nie było, ale dzieci widzą to inaczej. Przed nami była grupa dzieci z przewodnikiem i była bardzo zainteresowana tymi eksponatami. Można było dotykać prehistoryczne stworzenia, wejść do środka głowy dinozaura, robić zdjęcia, Jaśko był mega zadowolony. W kasie można zakupić okulary 3D za złotówkę, do oglądania zdjęć w trój wymiarze, im dalej staniesz tym lepszy widok. Można wyruszyć na spacer z przewodnikiem, który trwa około 30 minut, a później jeszcze samemu. A jest co oglądać.







Te trzy atrakcje najbardziej spodobały się mojemu synkowi, który ma 17-misięcy [myślałam, że nie będzie zaciekawiony tym wszystkim ], rowerki wodne były za nudne, nie usiedział, przejście przez Szumy nad Tanwią były dla Niego średnią atrakcją, z godzinkę pospał, czasami rwał się do strumyków, ale co najważniejsze był grzeczny przez większość czasu, a ja zmęczona przejściem tego szlaku. Jeszcze raz napiszę, że każdej mamie, każdym rodzicom zalecam wyjazd z dziećmi, na prawdę można spędzić miło czas, chociaż z dziećmi :)









Cieszę się, że tu jesteś :) Jeszcze jesteśmy na Facebooku, tam też jest ciekawie i na Insta też ;)
Jeśli post Ci się spodobał napisz komentarz, daj lajka, zostaw po sobie znak, a jeszcze lepiej, gdy zostaniesz tu na zawsze :) 

20 komentarzy:

  1. Roztocze poznałam, dzięki mojemu mężowi który pochodzi z tamtych stron. O ile nie lubię ZOO w Zamość to Zwierzyniec i Szumy uwielbiam w tych dwóch miejscach mogłabym spędzić całe wakacje. Mój syna ma 2,5 roku i wszystkie rodzaje wyjazdów zaliczone te krótkie i te długie dobrze znosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaś za bardzo w samochodzie nie lubi jeździć i długie trasy na razie odpuszczamy, ale na roztocze mamy 2 i pół godziny to też sporo jak na Niego, ale w miarę jechał tym razem :)

      Usuń
  2. nawet nie wiedziałam, że jest zoo w Zamościu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemne atrakcje :) dzieci już tak mają, że zimna woda ich nie rusza. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie rusza, nie rusza, mógł biegać do woli, a aby wyjść z wody to płacz był :)

      Usuń
  4. Bardzo przydatny zestaw - jak będziemy w okolicach, koniecznie musimy odwiedzić wskazane przez Ciebie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super :) Jaś musiał być zachwycony tym co dla niego zaplanowaliście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama byłam pod wrażeniem, że tak mu się podobało, myślałam, ze nie zwróci na nic uwagi ;)

      Usuń
  6. Ja ogólnie uważam, że rodzice powinni wyjeżdżać ze swoimi dziećmi. Jeżeli są możliwości, to nawet co rok. Cała rodzina może w końcu spędzić razem czas 24 godziny na dobę i to w ciągłej zabawie, w świetnych miejscach. Przy okazji dziecko też zobaczy nowe rzeczy, atrakcje. Tak jak Jaś zobaczył dinozaury :) Fajnie, że w tym zoo są takie atrakcje dla dzieci, to duży plus. A jezioro to już cała frajda :) Bardzo fajna wyprawa, widać, że wyjazd był udany :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie udany,szkoda, że tak szybko minął

      Usuń
  7. Piękne miejsca, ale mieszkamy niestety w innym zakątku Polski. Może kiedyś uda się tam dotrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ;) Dinozaury mój Antek uwielbia - miałby tam raj ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej interesują mnie te dinozaury. Od jakiego wieku można wybrać się tam z maluchami ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ma 17 miesięcy i był strasznie zafascynowany.

      Usuń
  10. Wspaniale, dziękuję za podpowiedź. Choć wakacje się już skończyły, znam takiego osobnika, który będzie przeszczęśliwy z wizyty w Krasnobrodzie i spotkania z dinozaurami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę, polecam się tam wybrać, ja to miejsce uwielbiam, a dinozaury zawsze dodatkowa atrakcja :)

      Usuń